При покупці будь-якого обладнання чи інструменту в каталозі нашого інтернет-магазину, клієнт автоматично отримує гарантію на будь-який вибраний товар від торгової марки виробника. Термін гарантійного обслуговування залежить від вибраного інструменту і може становити від 12 до 60 місяців.
Гарантія настає з купівлі, коли товар перебуває в руках покупця. Тобто, якщо ви замовили товар транспортною компанією, наприклад "Нова пошта", а він прибуде лише через 2-3 дні після замовлення, то саме в той день коли ви прийшли забирати свою посилку, настає перший день гарантії.
Перед надходженням на склад весь асортимент, представлений у каталозі, проходить ретельну перевірку на працездатність і тільки тоді може йти на полиці нашого магазину. Тому ви можете не перейматися можливими несправностями при отриманні товару. Ми дбаємо про наших клієнтів та хочемо залишити лише позитивні емоції від придбання того чи іншого інструменту. Перед відправкою ми також перевіряємо обладнання на повну комплектацію.
Обмін та повернення протягом 14 днів
Відповідно до "Закону про захист прав споживача" наші покупці мають право обміняти або повернути куплений товар протягом 14 днів після покупки. При обміні у разі виявлення заводського шлюбу всі платежі на транспортування оплачує наша компанія.
Основні умови повернення: товар новий, немає видимих ушкоджень, сколів, потертостей чи подряпин. Є повна комплектація, не порушена цілісність упаковки, збережено ярлики та заводське маркування.
При отриманні товару від служби доставки постарайтеся перевірити його на відсутність видимих дефектів та повну комплектацію, зазначену в інструкції з експлуатації. Іноді трапляються неприємні ситуації, коли транспортна компанія може незначно, але пошкодити посилку при перевезенні. Таким чином ми зможемо оформити претензію на транспортну компанію для відшкодування збитків не з вашої та нашої вини.
Гарантія не поширюється, якщо:
- на механічні пошкодження (тріщини, сколи тощо) та пошкодження, спричинені впливом агресивних середовищ, потраплянням сторонніх предметів усередину виробу та вентиляційні грати, а також на пошкодження, що настали внаслідок неправильного зберігання (корозія металевих частин);
- на несправності, спричинені засміченням паливної або охолоджувальної систем;
- На швидкозношувані частини (вугільні щітки, ремені, гумові ущільнювачі, сальники, амортизатори, пружини та диски зчеплення, поршневі кільця, свічки запалювання, форсунки, шківи, напрямні ролики, троси, ручні стартери, затискні патрони, цанг елементи, мастило, змінні пристрої, оснащення, ножі, бури тощо);
- На несправності, що виникли внаслідок використання витратних матеріалів невідповідної якості – палива, олії, мастила тощо. (Див. посібник з експлуатації);
- На виріб, що розкривається або відремонтований поза авторизованим сервісним центром. Ознаками розкриття виробу поза авторизованим сервісним центром є, у тому числі заломи шліцевих частин кріпильних елементів;
Куди звернеться по сервісне обслуговування?
Коли трапляється неприємна ситуація і техніка виходить з ладу, ми часто рекомендуємо зв'язуватися з нами, оскільки ми є гарантами успішного ремонту купленого вами в нашому інтернет-магазині. Ми безпосередньо пов'язані з сервісними центрами від торгових виробників у нашому каталозі. Також ви можете зв'язатися із сервісним центром самостійно, адреси, номери телефонів будуть вказані у гарантійному талоні.
Какой товар чаще всего ищут?